att jobba på burger king....

Är inte alltid det roligaste. (NO SHIT?!). Men ibland är det kul. kanske inte trivs till 100% med mina arbetssysslor (why stay?) MEN att få träffa massa folk och göra ett bra intryck älskar jag!! Typ som idag, bara man ändrar tonfall låter man mycket trevligare? Skojar lite, gör lite extra..... Såhimlakul??? Jag som annars är så bitter mår så jävla bra av att få träffa folk (även om det är i typ 1min där jag frågar om dom vill ha ost eller bacon på hamburgaren MEN!!) och se dom nöjda!

Sen händer det ibland lite småroliga saker. Som idag. Först kom en kvinna som började prata om att "jaa Whopper var det sista jag åt innan jag snittades upp o sen fick det vara nog!! ingen mat på ett tag!! HAHA!! Ja det var ju innan den här *pekar på dottern*" wooooh take it easy ville jag säga, vi står faktiskt bland mat här, men, jag log bara och sa jaa då får vi väl hoppas att den var god då!! Egentligen ville jag skratta.

Sen kom det in en gubbe som hade eldat upp sina ögonbryn. Tyckte att något inte riktigt stämde och så var även fallet. Riktigt angenämnt att stöta på trevliga typer. Med eller utan ögonbryn.

Eller som när Ronald kommer in ibland. (hahaha råkade skratta högt åt bilden, så jävla tråkigt!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0