yooooo!!

Har som bekant bosatt mig hos Arra nu. Han är som en jättebebis som precis skitit, ätit, rapat och fått sova - alltså nöjd. Han roar sig nämligen med nya MW3... Jag har däremot kollat Gossip Girl och ska väl börja Greysa lite snart, väntar på sims också...

Har tidigare idag sparkat liv i Arra 07.45 då tandis stod på schemat, jag sov. Sen kom han tillbaka, tvinga ner honom i sängen, somna till en film och vaknade runt 13. Då vare nästa tandläkartid på schemat. Jag chillade och mötte upp Arret sen och då drog vi till hans farmor och chillaxa.

Punga in lite cash eftersom Arvid är bortskämd och tog bussen till elgiganten (BELLIIIT!!!) o köpte spel. Och nu är vi här. Var skitsugen på en cheese och en glass med chokladsås förut och ställde in mig på det. Då kom bussen. Fuck ostgotatrafiken asså???? Gör aldrig som man vill. Så jag väntar på att Arra ska levla så vi kan laga pasta ååå kötteböllar. 

Imörrn funtar jag på att bjucka på chineeesefood eller BK. Är så hungrig så det enda jag tänker på är... mat. Gör jag jämt iofs....


VS....
Skulle välja köttbullarna, alla dar i veckan.... Eller.... Börjar förresten tro att det här är en matblogg... Skrämmande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0