wötott

Yes har äntligen färgat håret igen och nu sitter jag med handduk på huvudet och vågar inte riktigt spana in resultatet...

Dagen har bjuckat på jobb, som vanligt, sen en tur till mormor som får äran att sy upp mina jävla jeans. Äntligen. Imorgon vankas det även jobb.... 11.30-19... Osoft. Sen ska jag hem och mysa med min familj osv. Göttit. Lördag jobba litegrann, sen ska jag shoppa lite goooosaker tills söndag när min käraste kommer hem. Typ godis osv. Sweeeet. Funtar på att köpa dom goda OLW chipsen också.... Italian cheese... Typ det. 

Ska kolla på lite Greys nu och sen sovaaaa. GÖÖÖTT!!!!! Btw var det trevligt igår, hejsvejs.


TADAA!!! MÅSTE(!!!) smakas. Först kände jag ingenting. Sen kände jag peppar. Sen kände jag... FAAAN VAD GOTT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0