where i'd like to be in 10 years

Hatar att tänka mig 10 år framåt, för då är jag fan nearly 30, och det skrämmer mig som fan haha..... MEN, ja, om 10 år.... Då vill jag vara världsvan, ha sett världen och förhoppningsvis vet jag vad jag vill (eller redan har gjort det jag vill). Kids å sånt vill jag inte tänka på för det vet jag inte.
MEN, jag vill ha en sjukt fin lägenhet alt. sjukt snyggt hus. Gillar moderna hus med "snett"tak och brunträpanel ihop med vanlig vit fasad..... Stora fönster...

IALLAFALLL, inte mitt drömhus, utan vart jag är..... Jag är väl hemma, med en hund (kanske) och en asfin bil. Och med min älskade. Som jag hoppas (och tror!!) är arrahally. Spelar egentligen ingen roll om jag sitter i en rutten lägenhet i slummen om 10 år, bara jag är lycklig och får ha lite kärlek! 

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0