vad är det som går och går...

men aldrig kommer fram? det är nog fan jag.

Har inte bara gått en massor idag utan även jobbat. Är både fysiskt och psykiskt utmattad därav rubriken. Känns som min hjärna aldrig slutar gå och jag tänker så absurda tankar att min hjärna inte ens kan koppla av om nätterna, vilket resulterar i sinnessjuka drömmar? Börjar tro att jag är psykiskt sjuk fo realz. Jag behöver avkoppling och sol, gärna värme också. Får ta mitt pick och pack och dra utomlands själv helt enkelt. Skulle vara rätt soft men samtidigt jävligt konstigt att dra på semester själv? Enstöring liksom. 

Men jag behöver fundera. Vet inte riktigt på vad men mest mig själv. Klura ut hur fan jag tänker och resonerar, varför jag är så jävla konstig och börja fundera ut hur jag ska kunna sluta tänka så jävla mycket???? Låter logiskt. Tänka ut hur man ska sluta tänka. Är arg på mig själv och arg för att jag inte är där jag vill vara. Arg för att jag inte kommer dit jag ska utan bara står still och mår dåligt. Häromdagen var jag nöjd. Jag är fortfarande nöjd med det jag är nöjd med (nöjd) MEN jag vill vara 100 procentig. Och det suger. 

Jag vill gå på högvarv och glömma bort allt för en stund. Ha sommar och värme. Det är så jävla sant att typ 80% av svenska folket blir deprimerade under vinterhalvåret. Hur lätt är det att vara positiv, sprudlande och glad när det är mörkt och kallt??????? *DEPRESS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0