två things at the same tid

Skitjobbigt med ångest ju? Har sån beslutångest.... Har inte varit hemma sen i söndags, mamma har köpt godis, munkar, baguetter och brieost.... Å andra sidan chillar mina broes hos Filip just nu. Under tiden som min käre mor bastar så har jag gjort mig iordning (dvs bytt ut mjukisbrallorna) och sitter nu och väntar....

Tänkte nämligen försöka mig på båda delarna??? Hetsäta lite baguett och sen ta bussen? Värsta är ju att det tar typ 30min till Filip så blir väl rätt sent... Men måste ju vara lite social här liksom. Så, om inte baguetterna serverar sig själva så får jag helt enkelt fortsätta vänta på att mamma ska bli klar..... Och då missar jag 36 bussen och får ta 56.... SUCK...... Ilandsproblem är soft ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0