tadaaaaa

Har helt plötsligt blivit ganska pigg ändå. Rickard ringde upp mig på skype så pratade jag med honom och Arvid i typ en timme, det var nice. Fick se rilles trolleritrix o lite såååå. Känns nästan som man är med personen i fråga när man pratar på skype med video?? Lite läskigt.

Är så fruktansvärt sugen på läsk nu, helt plötsligt. Asså jätte-jättesugen. Typ fanta eller fantaexotisk???? Åh..... Vill ha en egen läskmaskin som på jobbet, så jävla nice? Sen vill jag även ha en miljon (minst) på mitt sparkonto också men det är ju lika omöjligt som läskmaskinen... Imorgon är planerna 1) sova länge och 2) ta mig till gymmet och köra gym eller spinning. Eller båda två om kroppen och själen tillåter. Ska nog bannemig sola också. Kalla mig FRÄSCH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0