sugigt och sämpigt

HATAR(!!!) mina humörsvängningar. Idag är jag så jävla äckligt sur och deppig och ledsen och trött. Har haft en pissdag rent ut sagt. Fick ett aggressions utbrott på jobbet idag och fyllde hela kroppen med jobbiga känslor så fick gå o andas lite. Vissa personer alltså???? Har börjat gilla mitt work mer och mer men ae, brast idag. Är totalt utmattad och död? Whatever du jobbar 40h i veckan, jag sliter aset av mig på en jävla hamburgarkedja där vi går under avtalet "slavavtalet", typ. 

Ska vara tacksam åå så för att jag har det, det är jag, jag behöver ju pengar, men ibland går det fan överstyr. Jag hatar när folk som har """makt""" ska utnyttja det bara för dom kan! Vafan liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0