somewhere i'd like to move or visit

Denna lista kan ju göras lång. Men är sugen på en allround resa så att säga. Hongkong, Australien, USA, Thailand, Malaysia osvosv. Sen vill jag ju åka runt i Europa också, typ se Rom, Paris, Venedig, Berlin, Prag, Amsterdam, Barcelona, osvosvosv. 

Flytta vetifan. Tror Australien är soft att bo i eftersom det är typ som här, bara tusen gånger skönare klimat. USA är nog med soft men det landet verkar så retarderat ibland så nöjer mig nog med en tripp..... Just nu är ju Norge prio ett att åka till och flytta o såååå, men det känns inte speciellt utomlands.... Men duger för mig när det gäller förändringar förtillfället! Jobba ihop lite cash, sen ska jag ut på alla dessa feta resor. Kan säga att jag tänker inte sättla down innan jag fått se och gjort det jag vill.

WEHOOO. 



Lycklig, ful och sexig guzz i Turkiet 2010. Bärsen redo och saltvatten i öjjjonen (ögonen..). Så det skall vara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0