shååppa loss!!!

Fick ett mail i min skräppost häromdagen som jag inte ens orkat öppna. Sen såg jag att ämnet var "black friday 30% off" från romwe = jag går lös. Har kollat på en typ fleece hood från melba wätt länge nu och tvekat lite, men sen, vad händer??? JOOO romwe får in den tröjan, IDAG!!!! Dock inte i vitt men i ljusgrå, so that will do!! Så jävla nice??? 

Värsta mjukiströjan/jackan. Kommer leva i den.... Och sen typ en inka kofta. För jag är mode. Fick alltså två koftor/tröjor/jackor för drygt 450:-. Och eftersom jag, och endast jag, lever på MIN lön nu (dvs att jag inte payar för Arra längre) så har jag ju pengar över!!! Så, den här dagen börja fan great. Om en vecka är det lön igen och då ska jag lägga undan typ allt till nörge.

YEEEY. 5-15 dagar.... Kan dröja....


Tröjan jag bestämde mig för från början..... och sen tröjorna jag faktiskt köpte. Är ändå rätt nöjd??? Kommer den vita in på romwe så haffar jag den också, har 20% kvar att utnyttja he he he.... NAIS VAAA??!!??!?! *MODEBLOGGER*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0