så skööÖÖöÖöNt

Dagarna springer typ iväg när man jobbar???? Morgonprocessen är ju förjävla jobbig och känns som allt tar hundra år. Men när jag väl går ifrån jobbet är jag 1) nöjd över att jag orkade ta mig igenom en till jobbdag och 2) att jag har hela dagen kvar!!

Så, idag tog jag tid på mig att komma hem, lagade pasta och tonfisksås, drack kaffe (låter mer vuxet, jag drack inte....) och åt noblesse med mamma, pratade med lotta, åkte och handla och klämde i mig Max med mor och bror. Så jävla skönt med dagar som bara, går??? Ibland så suger ju det men känns så himla skönt att jag är ledig snart. Då ska jag ta minst en behövlig sovmorgon, parta loss och chillaxa. 

På fredag är det ju LÖÖÖÖN. Och eftersom jag inte varit på stan på typ, två veckor? så ska jag in och checka läget då. Ska egentligen inte shoppa men måste kika lite. Sen är helgen oplanerad men det är så jävla sköööönt!! 

Om jag tinar upp någon gång ska jag ner och käka glass. Eftersom jag och mamma är lika tokiga i BRA saker som är billigt så resulterade det i en sån här:


Ären ens god???? Beslutångest mellan denna och strawberry cheesecake, men, eftersom jag är en chokladkvinna vann ju denna........ Har lite lussebullar också. IBLAN FÅR EN LA UNNASEEEH!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0