promenix

Blev så uppiggad av promenixen runt vinterljustjosan igår att jag 1) ska ta en promenix till jobbet snart och 2) ska gå vinterljus ikväll igen!! Promenix-jenny. Ska bannemig klämma en bild i gigantomaten också, det är jag fan taggad på. Det värsta är att det börjar bli mörkt NU och jag börjar inte förens vid 5, vet inte varför det är jobbigt att gå till jobbet när det är mörkt men det bara känns som att det blir typ, kallare och jobbigare då????

Nä men promenixer är nog underskattade. Ska ta mina fula easytones också så jag kan inbilla mig att jag får JLO röv efter några promenader. Imorgon funderar jag på att åka till gymmet efter jobbet...... vad har hänt????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0