om att må dåligt

Asså? Jag åt så mycket igår/idag att jag vaknade inatt av att jag mådde illa och det är fortfarande kvar???? Får ryck??? Nekade tillochmed thaimat nu??

Så, därför tänkte jag dela med mig om mina asbra matvanor (hett tips för dig som vill gå UPP i vikt):
* godis hela natten
* kebab till frukost/lunch igår
* fläskfilé med svampsås och pasta möms
* mer godis och cola
* en munk
* cola
- sova - 
* ingen frukost
* tvingas äta en tendergrill som frukost/lunch i bilen påväg till farmor
* bulle, kaka, paj, pepparkaka och saft hos farmor.

FÖRSTÅR NÅGON VARFÖR JAG MÅR ILLA???? Bör tilläggas att eftersom Arra var hemma denna vecka så hade vi mat-partey. Dvs kebab/kinamat/godis/chips/cola osv från sön-fre...... Kanske är tur att han inte kommer hem oftare... He he he..

Ser ni något som rullar fram längst med gatorna inom en snar framtid är det förmodligen inte Adam Alsing, utan jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0