matlagningskunskaper

Har återigen övat på mina matlagningskunskaper. Idag snodde jag ihop pasta med laxsås, blev ytterst angenämnt. DOCK har jag en tendens att typ alltid ha i samma ingredienser förutom själva huvudingrediensen (typ kyckling, bacon, lax osv.) så såserna smakar alltid nästan likadant....... Hehe.... Nästan bara pasta&sås jag lagar. Ibland en omelett.....

Så, kunskaperna behöver vidgas. Däremot är det nog mer än vad Arra åstadkommer i Norge. (typ 7korvar) Han hade gått ner 5kg när han var hemma för att han inte äter..... Så jag gödde (?) honom lite. Älskar att jag typ har en matblogg btw???? Känner mig själv så väl..... mat är... allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0