leeedig o mys

Har haft en typisk-ledig-dag än så länge. Vaknat, kollat lite greys, lagat korv åå pommes, kollat greys, kollat terranova osv. Har en styck lillebror liggandes i sängen framför en film på sin dator också. Soft. Nu tänkte jag unna mig en dusch och försöka känna mig lite fräsch. Ikväll ska jag färga håret så kommer känna mig helt newborn?!??!?! 

Är förövrigt riktigt sugen på marabou-luftbubblor nivet? Jag hatade den chokladen fram tills för typ en månad sen. Hade smakat den innan och då smakade den gammalt (antagligen för att chokladen jag åt då var gammal...) och trott att den smakat så. Men nix. Så den ska jag köpa till mig och Arra på söndag. Och massa mer. Myspys.


Jag och sjokolade alltså.... något alldeles extra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0