internetshopping <3

Har kommit in i någon fas där allt som är billigt på nätet ska bli mitt???? Så himla kul och klicka hem massa saker som är billigt??? Som typ nu. För 156:- (OCH GRATIS FRAKT!!!) får jag 2 brun utan sol sprayer (20:- ST!!!) en dagkräm och en annan kräm, en vaniljbodylotion som premie (GRATIS!!!) och sen ett läppsyl jag valde för att komma över 150:- och få gratis frakt. Känner mig så himla nöjd??? 

Hade ju tänkt att åka och sola och typ träna idag, ta en sväng på stan men jag känner mig lite sjuklig så då passar det bättre med internetshååpping av brunutansol och chilling with greys. Ska snoka runt lite mer på nätet nu, ahhhhhh!!!


IM NOT LYIN TO JAAH BITCHES!!!! SICKOOO!
(ser ni något onaturligt brunt, typ oranget, på stan de närmsta dagarna är det nog jag som gått lös på mina nya saker.... hehehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0