idag är en dag som idag är en tisdag!!


Gillar att bilden heter "fat-arobic-class" typ. Thats fun. (OBS bilden är ej tagen från min verklighet!!!!)

Jahaja. Har slöjobbat idag. Provsmakat milkshakes osv, sen tog jag bussen till stadaaa och mötte upp min käraste FG(W?!) som var hemma över daaagen från STORSTAAA'N!! Tog en sen lunch med honom och lotteli. Sen, mina barn, så gjorde jag något radikalt. Släpade nämligen mina feta ben ner till gymmet och körde lite i ca 1,5h.... Förbrände inte bara fett (i hope) utan lite agro jag burit på under dagen.

Så det var skönt. Sen åkte jag hem och käka bullenspilsnerkorv och kollade alla avsnitt som släps idag <3<3<3. Asabra var dom. Ska nog se ett greysyyy innan jag somnar också. Förövrigt känns det asskönt att ha tränat????? Mina ben värker på ett skönt sätt?? Vet att jag kommer däcka på 2sek ikväll och det är jag nöjd över!! NÖJD!! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0