hoppsansa

Tänka sig att för exakt en vecka sen satt jag förväntans full och iordninggjord för att åka och möta Arra på stationen..... Sjukligt vad fort den här veckan har gått????!? På ett sätt är det väl bra att tiden ränner iväg, då äre snart jul å sååå. Men samtidigt sög det ju lite att just denhär veckan med Arra hemma gick så snabbt. Hade velat göra allt i slowmotion så jag hade fått kramas lite mer. 

Chillaxhelg har jag haft. Och jobb nästan hela veckan. Här ska det cashas in. Sitter och bläddrar lite i kalendern på datorn och tänker på olika datum. Jag är en sån där jobbig jävel som alltid måste ha något att se fram emot för att tiden ska rinna iväg. Och just nu är det väl typ, jul. En månad och lite till kvar. Längtar till att köpa alla julklappisar!!!! (får inte bli så många iår......) 

Vet inte vad jag ville ha sagt med detta. Jag ville bara skriva av mig lite. Rastlössjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0