föruuutooom,

....min sugiga dag på jobbet har resten sugigt ganska mycket det med. Tanken på att jag ska upp och jobba imorgon också gör mig illamående. Sen är jag iochförsig ledig tillochmed torsdag, och då jobbar jag kvällspass, så det är rätt skönt.

Ätit lite tacos, kollat idol och "marley and me" med mor och far. Lika sorglig som sist.... Saknar min hund. Så vart jag lite mer deppig för det. Sen insåg jag att tillomed en astöntig tjej (jag är ju cool) var ute på kröga idag, och mina vänner, och Arvid som brukar vara min räddning är i oslo, och ja, jag är ensam. Kände mig ännu mer sorglig då.

Är så trött på livet just idag. Ska det vara såhär hela livet är min fråga? Fan vad trist isåfall. Sitter och lyssnar på DEN HÄR låten också, sjukt lång men den är så bra. Speciellt den första delen. Repeat. 

Imorgon ska jag jobba. Sen ska jag åka till kyrkogården och tända lite ljus är tanken. WOHOOO fan vilket push-å-glatt-inlägg jag skriver. Deppig 2.0. Kyrkogård och jobb i samma stycke, riktigt illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0