en sak jag håller varmt om hjärtat (?)


Är den här låten och den här stunden. Varje gång jag hör den här låten så tänker jag på den här stunden. Förstår ni känslan, av att stå där, och höra detta live, se denna sjuka show (lovar det var inte lika suddigt irl :S:S:S) och samtidigt ha SIN person bakom sig? Det var så fint bara.... allt. Hela dagen. Förutom att vi inte ätit/druckit något så att jag höll på att dö av vätske och, syrebrist.... Ärsåkort. MEN, annars var det magnifikt!! Att höra coldplay spela green eyes eller vilken annan jävla blödig låt som helst med Arvid bakom mig, bredvid mig, framför mig, I MIG (yes i said it) är så jävla bra. U should try.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0