elleeer

så skiter man i allt och sitter kvar i soffan istället. Sket sig lite. har ont i magen efter allt jag proppat i mig idag med så lika bra att jag vaaaar hemma. jobb imöra också, efter min typ, nästan, ledighetsvecka. Sjukt välbehövligt var det dock. Mer sånt. Ska jobba imorgon, och sen mån,tis,ons,lör sön.... Så ledig tors+fre nästa vecka. Typ asjobbigt?? MEN måste man ha cash så måste man!! 

Något som får mig att bli lite gladare är att min bror fått mw3 idag. Vilket betyder att jag kan känna lite connection med Arra fast han är i Oslo. Något säger mig att jag kommer bli lite deppig när jag går och lägger mig. Inte det lättaste att sova typ, PÅ någon annan i fem nätter och sen baaa lägga sig i en kall, smal, ensam säng???? Aja, det fixar vi nog! STAY POSITIVE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0