domdoooom!

Känner lite lättnad för idag har jag insett saker jag tidigare aldrig tänkt på. Everyday is a steeeep!! Så nu ska jag försöka bita ihop dom här typ tre(!!) veckorna kvar till jul innan jag kan njuta till fullo av typ, livet haha.... Jobbar hela helgen och det gör mig faktiskt inte så mycket, det känns bra. Få ihop lite pengar och bara känna att livet flyter på.

Är ledig några dagar nästa vecka och förmodligen hela nästa helg så då börjar nog min julklappshunting som jag redan längtar efter. Så jävla roligt med julklappar???? Jag har pengar just nu, och jag känner att jag vill fan spendera iallafall liiiite mycket (ähähähä) på MINA personer. Om pengarna inte räcker till Oslo så löser det sig. Man ska inte behöva ge bort saker eller "köpa kärlek" för att visa hur mycket man uppskattar sina personer, but I do. Jag älskar att skämma bort mina personer, iallafall om jag vet exakt vad dom vill ha....

Så, ja, jag är lite deppig, men jag är glad idag med! Jag tog mig tid att inte göra någonting alls idag och lyckades klura ut mycket här i livet. Är arg på mig själv, men mest glad. Jag har världens bästa personer.


WARRAAAAAP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0