cully cully med kykkling

SÅÅÅÅ sKÖÖÖÖÖÖöÖÖN MORGON!!! Dock fick jag tvinga mig själv och min kropp att sova, vaknade vid 8 och kände mig nästan pigg???? Så halvsov jag, till 12(!!) sååå skööööönt. Har duschat, mummat mig och beprövat mina matlagningskunskaper ännu en gång! Känner att om flytten är nära bör dessa kunskaper utvidgas. Så idag blev det pasta med currykycklingsås. Blev helt OK faktiskt. Luktar asmycket curry om mig och min mun nu, så nästa step på min fantastiska ledigaLÖNEDAG är att borsta tänderna, klä på mig och rulla mot stada.

Behöver inte shoppa något egentligen, men när lönen blev så pass fet som den blev (CAAASHFLOW OMG OMG OMG) så ska jag fira lite. Får se vad jag hittar för göttit. Synd att vädret suger snoppish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0