control your fucking anger man?!?!?

Shit asså. Borde börja boxning eller något liknande. Måste få utlopp för alla dessa megakänslor som lillkroppen går runt och bär på. För tillfället är jag lätt irriterad och vet inte??? Känns som någon jävel sitter och skrattar åt mig på mitt huvud vilket gör mig mer irriterad!! Är det såhär folk som är gravida/har pms/går in i klimateriet känner??? Shit isåfall. Hoppas varken på det ena eller det andra.  

Kan vara lite sömnbrist. Somnade runt halv 5 och sen uppååhoppa vid 9 för att åka och jobba.... Jobbar inte förens torsdagkväll så imorgon ska jag typ sova och kanske sola. Chilla och laga mat. Och försöka komma över min ilska. Är förövrigt skitvarm, är det min ilska????? Shit isåfall.


Just..... dont... ok... PASSA ER BARA!!!!!!!!!!!!!!! !! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0