btw,

Om exakt 6 månader har jag spenderat nästan en fjärdedel av mitt liv med Arrat. Eller jag vet inte om det är en fjärdedel, det lät bra. 5 år iallafall. Vilket ger oss dagens datum, alltså, exakt 6 månader kvar. Vilket innebär att idag """"firar"""" vi 4,5år. På varsitt håll. Rätt soft ändå. Ska ju ut ååå bärsa.

Om 6 månader hoppas jag innerligt att vi är utomlands, typ London, och skålar med cola och pizzahut i hotellsängen. Vi är inte flådiga. Vi är inte romantiska. Vi är slabbiga. Jag älskar att vara slabbig med Arvid. Älskar att vi inte är som alla andra FÖRÄLSKADE par. Jag gillar inte sånt. Fjolligt och fint. Världen har tillräckligt med sånt. Vi är bäst på det vi gör, och ja, vi är bäst. Vet ingen som är som vi och det gör oss så frekkiinnnn speciella och, BÄST. 

Om ni får chansen att spendera 5 år (more 2 come) med en slabbig, jobbig, ibland äcklig, trög, disträ (!!), konstig, rolig(!) och älskvärd person, ta den. Det är inte alltid kul, men jag kan lova er att vardagen kommer se lite mer annorlunda ut än röda rosor och frukost på sängen. På ett bra sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0