brevväxling

För att lätta upp stämningen här lite tänkte jag berätta en väldigt sjuk grej som tydligen hände mig som liten. Minns inte riktigt detta då jag förmodligen förträngt det men hahahaha så sjukt. 

Jag och min allra bästa kompis Filip skulle som små skicka in brevvänsannonser till Berttidningen (hahahha bara det!!) och var glada över att vi ens kom med... Iallafall så fick jag, konstigt nog, en jävla massa svar från desperata (och förhoppningsvis mobbade) barn utan riktiga kompisar. Minns att jag hade någon i Ronneby <3...

IALLAFALL!! Mamma sa till mig häromdagen att "hahaha loppan (ja.. jag kallas loppan.... yey..) kommer du ihåg den där 30åringen från australien som skrev till dig att han ville brevväxla????? gud vilket pervo!!" HAHA URSÄKTA???? Har en jävla pedofil (kanske inte men JO) skrivit till mig som typ 11åring och velat brevväxla??!!??! WTF???

Ganska roligt såhär i efterhand. Har ett vagt minne av att jag sa typ "mamma... vad vill han..???" och mamma was like AHH?????? *ELDAR UPP*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0