åååhfyyyfabian

Gudarns vad död jag är idag. Känns som jag drack 20liter vin igår när det egentligen inte alls var så mycket. Tror jag börjar bli fääätt förkyld också, halsen värker, öronen värker (noo) och jag är täbbt i nädan....

Det var fun igår iallafall. Åkte hem till Filip efter mycket om och men, men efter någon timme insåg jag att SISTA bussen gick om 10min, så det va baaa o traska till den. Filip banga öl och det händer inte ofta. Träffade massa gammalt folk jag inte sett på länge och kramades lite, fick lite pussar på kinden, träffade Nicholas Perry (OMG KÄNDIS) som slicka mig på kinden. Testade Nicholas brillor och såg asdum ut, åt BK tillsammans, träffat veganer från Peace som jag hatat, tog svarttaxi hem för 100spänn. 

Ditcha efterpardey och åkte hem och la mig. Sjukligt värt att få sova ut idag må ni tro. Till 1 tillomed, kommer inte ihåg sist det hände!!!! 

Idag = chillaxa, försöka få pli på min förkylning, duscha och försöka bli lite fräsch och sen möta Arris vid stationen :) Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0