5 ways to win my heart

Okej.... 

ETT: var rolig!!!! (no shit) Att vara rolig och typ charmig fast inte överdrivet är det bästa jag vet. Att kunna vara med någon utan att det blir pinsam tystnad eller att man drar konstiga orelevanta skämt. Dra konstiga skämt, men dom ska vara smarta och säkra!!!

TVÅ: var dig själv. Mer klych blire inte. Men, jag gillar inte folk som låtsas vara någon annan. Låtsas gilla ditten och datten för att man "ska" det. Och ha din egna stil. Sätt inte på dig en ful jacka bara för det är m0de????? Vill ha något udda. Våga gå emot mainstream lite. Lyssna på den musik du vill lyssna på, gör lite som du vill liksom!!

TRE: sunksnygg. Här bryter jag ut mig från mängden. Jag gillar inte biffiga killar, jag gillar inte killar med för mycket vax i håret, jag gillar inte killar med piercing i ögonbrynet, jag gillar inte killar med fel kläder. Jag vill att killar ska se, sunksnygga ut!! Ja, Arvid är väl ett levande bevis på det. Ett konkret exempel. Vissa skulle anse att han är skitful i sin moppemusch och i sina, ibland, väldigt konstiga kombinationer av klädval. Det rör inte mig i ryggen. Jag gillart.

FYRA: UPPSKATTA MIG. Jag har utnämnt mig själv till världens bästa flickvän. Och jag ber inte om mycket tillbaka ska ni veta. Det jag kräver är 1) SE MIG, UPPSKATTA MIG och 2) såra mig inte. Jag är inte svår. Jag är typ aslätt???!? SÅ, för att få mig måste ni på något sätt visa uppskattning. (är inget big fan av jätteöverromantik, men bio och mat på hakepi duger för mig!!)

FEM: Stå upp för mig. Behöver jag ens förklara????

Sen finns det ju annat som typ, skratta åt mina skämt, var självsäker men inte SÅÅÅ självsäker, var inte biffig men heller inte pinnsmal, var konstig men inte jättekonstig, bry dig om hur du ser ut men inte fåfäng osv. Helt enkelt - VAR EN LAGOMMAN I LANDET LAGOM. En sunksnygg sådan. Då skulle vi kunna ligga!!



Här mina vänner. Erik Kvarnsmyr från "sveriges konstigaste familjer" förra året tror jag.
Typ bästa familjen ever. För att Erik påminner så sjukt mycket om Arvid, och för att han bara är typ... Snygg, och har en rolig familj.... Lite mindre disträ och du har den perfekta mannen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0