5 days to go

Jobbat lite idag, som vanligt. GICK sen hem med "paradise" i öronen och svettades som en gris släpandes på mina jobbkläder och tjocktröja i en fet påse. Och nu ser jag på Greys. Allt är i sin ordning iallfall. Känns väl typ, bra. Lite trött påt baa.

Imorgon ska jag sova uuuut för då är jag LEDIG!! Sen jobbar jag tors fre lör.... MEN, på söndag är jag ledig och då kommer my love hem :D:D:D:D Försöker komma på lite vad som måste hinnas med när han är hemma förutom typ massa tid hos honom, med honom, runt honom..... Vi ska äta kebab och godis och så försöka hälsa på hans farmor tycker jag.... Längtar efter arris.

Nu ska jag fortsätta glutta. Denny har dött och nu är jag på s03. Sjukt långt kvar tills jag är ifatt dagens avsnitt.... 8 säsonger... inte nådigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0