WÖÖÖHÖÖÖSÖSÖ!!

ÖÖÖÖS.

Julafton har verkligen varit ösig!!! Är asanöjd med hela dagen och det enda som gnager mig lite är ju att Arrat inte är hemma. Hade han varit det hade jag just nu varit hos honom och gett honom hans julklapp, skrattat och pussats. MEN, det får vänta typ... 5-6 dagar!?!?!?! Så dagen har verkligen inte varit pjåkig må jag säga.

Har fått många magnifika saker. Modeskor, resväska(!!! nu jävlar!!), paket från eleven, trowsor, TVÅ par jeans(!), en luddigtröja, presentkort, HÖRLURAR <3, en parfym, norska slantar utav farmii, laptopställ, strumpor, choklad, leggings och en ipad.... 

Så det var ju mysigt!!! Ipaden var till hela familjen så riktigt så bortskämd är jag inte. Vill dock inte ha en. Men ska bli mysigt att kunna ligga i soffan o chillaxa med den på magen ändå. 

Annars har jag ätit jävla massa god mat och godis och massa. Hann träffa min favvoboris en sväng också, åhåhåå han är 11-12 veckor nu = snart är han en stor vovvis..... Så ska mysa med honom i veckan igen, WIHOO!!!!

TYP mina modeskor. För att ___JAG___ är fashion. 

OBS!! Vill tillägga att livet är så jääääävla nice nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0