what you wear to bed

Heheheh. Vill skriva "tunna underkläder i ljuvaste spets i dovt rosa och babyblått" eller "ingenting!!" men tyvärr är jag inte speciellt vacker när det är dags för sängen. Nu när jag sover ensam typ 247 sover jag i fula tshirtar, trasiga leggings/rosa pyjamasbrallor since 3rd grade. Det är gött.

Annat äre när jag har sällskap i sängen!!! Då åker dom där ljuva underkläderna på, korsetter, stay ups o hela skiten!! Sover gärna med smink också. Sminkar mig ofta innan jag lägger mig bara för ATT. Lockar håret med.

Skämt å sido. Men har jag NÅGON bredvid mig, då alltså Arra, sover jag oftas baa i mormortrosor. (Eller sexiga ministring ;););)) och fläshar tuttarna. Svettas ihjäl om jag ligger fullt påklädd med honom och fryser ihjäl om jag ligger halvnaken själv. Bra kompromiss för tuttarna ooo göra som jaaa!!


Jahååå godnatt då älskling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0