what kind of person attracts you

Har ju typ redan svarat på denna men. En rolig kille. Charmig. Som får mig att skratta och känna mig speciell. Som skrattar åt MINA skämt. Det är väldigt viktigt för mig. Att få skratta.

Någon som alltid ser mig även fast andra inte ser det. Någon som alltid kommer lyssna på mig men kanske inte alltid säger något. Någon som är så olik mig att jag känner mig kompletterad med dennes motsatta egenskaper. Men mest av allt gillar jag att skratta och ha roligt. Och att få känna mig behövd och älskad. 

Utseendemässigt ska man baaa va snygg och lite äcklig, ha en skön stil men inte vara medveten om att man är helt OKsnygg. Så fort en dode vet om att han är handsome sjunker han typ 300meter ner under marken för mig. Tänk bara att ni är fula förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0