weird things you do when you're alone

Hmmm tror inte jag gör något asakonstigt??? Möjligtvis äter. Sen har jag en tendens att dra ut på mina toabesök, men det gör jag vare sig jag är ensam eller inte, men det är rätt konstigt. Sitter liksom och tänker, funderar, glor. Rätt avslappnande ställe, dendär toaletten. Sitter där och glor liksom. 

Ni hade väl hoppats på att jag skulle skriva att jag typ springer runt naken eller har camsex eller sitter och sjunger ashögt, men det gör jag inte.... Jag är rätt lugn. Men om jag måste nämna något naket så brukar jag då och då ta en extrem lång dusch, passa på liksom, så man slipper höra "vad länge du duscha!!!". 

Annars är jag nog rätt tråkig. Förstår inte, finns det folk som påriktigt går runt typ nakna när dom är ensamma hemma????? Förstår inte varför riktigt???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0