WASSAAAAP!??!?

Ställde alarmet på 12.45 (helt sjukt att man ens SKA behöva ställa alarmet, borde ju vakna innan??!?!?) och var så seg att jag låg kvar i sängen i typ en timme och bara, kollade upp i taket. Så jävla skönt när man har tid med det? Kan sitta på sängkanten i typ en kvart innan jag ska iväg till jobbet ibland, bara för det är så skönt...

Så, jag gick upp sent och kollade lite Greys. Har precis lagat mig en salami/brieost-omelett som inte blev fyskam. Ska snart sätta mig på bussen till jobbet för ett körtis pass. Rätt skönt ändå att få något att göra. Imorgon ska jag försöka få lite saker gjort, typ köpa kuvert, strosa runt, sola osv. Kanske träna? ?!???!?! Mja.

Livet känns rätt sweet idag med. Synd att det är kolsvart ute och att jag bara varit uppe i 2h..... HEHEHE.. SOL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0