vem fan är jag!??!?! och varför är jag så GLAD???

Vet inte vad det är. Är det för att jag fick sova ut idag? Eller för att jag är ledig? Eller för att jag shoppat? Eller för att jag bokat tågbiljett till Oslo? Eller för att jag fick träffa folk idag? VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄVULSKT GLAD?!?!?

Jag har varit glad hela dagen, verkligen extremglad??? Handlat julklappar och önskat folk god jul. Jag som annars brukar vara så väldigtväldigt bitter har blivit GLAD. Låter kanske som det är något dåligt men nej. Bara chockad över att jag är så... sprudlande??? För det är inte en egenskap jag vanligtvis bär med mig???

Kanske är det där med att när botten är nådd kan det bara bli bättre. Och just nu är livet så jävla sweeeeet!!! Allt känns bra och jag är så jävla nöjd. Pepparpeppartaiträ snart kommer väl bakslaget.

MEN. Jag har suttit med ett superflin hela dagen och kvällen. Om en vecka åker jag och hälsar på Arrat and the gang och det får mig på ännu bättre humör om möjligt. Och julafton i övermorgon. Som sagt. LIFE IS FUCKIN SWEEET!!


Jag som lyckligast - med en körv i hann!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0