tjena

Sitter här, halvnaken och handsvettas. Har lugnat mina nerver lite nu. Hannes åker nämligen samma tåg som mig imorgon = min egna lilla invandrar-guide!!! Vet dock inte om jag bör vara mer orolig när jag åker MED Hannes...

Iallafall så har jag jobbat sista mördarpasset på en vecka, handlat godis, bullens korv och fryst potatismos från IKEA som jag ska ta med till Norge IMORGON(!!!!!). Fattaaaaa.

Har alltså inte träffat Arvid på typ 1,5-2månader TYP. HUR SJUKT??? Typ asasjukt. Så jag har med hans tangentbord, hans mugg, hans JACKJÄVEL som tar så mycket plats, hans present, hans snus, hans tobak, hans duschkräm och hans deo. Med andra ord kommer hemåt packningen inte väga ett piss. 

Eftersom jag gillar vin också så har jag såklart en lårra med mig. Är lite nojig för mamma påminde mig precis om att kylväskan ska med också.... Då har jag:

* En dragväska PROPPAD
* En typ träningsbag med skor och jackor (och bullens korv)
* En smärre rygga som "handbagage" (vill tro att jag typ ska flyga!!!) med lättåtkomliga saker och underhållning. Typ tidningar. GODIS. Hörlurar. Osv.
* En papperskasse med chokladpudding, Arras paket.


Frågan är ju; Ska kylväskan få plats i papperspåsen tillsammans med min inhandlade sallad från salladsbar??????? Det är ju frågan!!

Det får ni suga på ett tag nu.... Svaret kanske kommer.


En dag när jag solat och smorit in mig med brun utan sol....
Ska ta en omgång nu. Det är något att bita i kan jag lova. Och raka benen. Det har nog inte hänt på typ MINST fem veckor!!!! FATTA BEHÅRINGEN!!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0