tjena _nick_ läget

Kan inte säga att jag gjort ett skit idag för min dag har nämligen precis börjat.... Vaknade vid TRE!!! Personligt rekord må jag tro. Minns att jag vaknade till vid 1 och fortfarande var död, tänkte chillaxa i sängen men ni vet ju vad det leder till när man är döööh.....

Så jag vaknade vid 3 av att telefonen ringde. Vore det inte för det skulle jag säkerligen fortfarande sova eftersom inget ljus kom insirplandes genom fönstret. Totalt jävla mörker......

Men jag är glad ändå. Har ont i kroppen osv efter gårdagens jakt i estocolmo MEN jag fick precis min lönespec och att vara RIK = svaret på alla problem ELLER HUR?????

Så. Jag har ingen ångest över pengarna jag spenderat. Jag får lön om en vecka och för att vara JAG och för att jobba på BK så är jag nöjd. Allt ska sparas för framtida ekonomiska kriser i Oslo. Är rätt nöjd med livet ljust nu. Tacohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0