SO LOOONG

Säger hejdå and farewell här nu. Jag skall sova och alarmet står på 05.10.....

Jag ska duscha imorgonbitti för att försöka vakna till lite, packa det sista, noja lite, kräkas osv. Därav min tidsmarginal om någon ifrågasätter det. 

Lär bli dött här i några dagar framöver men sörj icke. Jag ska få träffa Arrat o äntligen ge honom min julklapp! WEHOOOOO. Och på lördag är det nyår. Och jag får vara med min älskade. HUR FINT EGENTLIGEN?? *känns som vi korsar atlanten för varandra!!*

Nu ska jag alltså sova. Kommer ligga som ett barn dagen innan julafton ni vet. Stirra upp i taket, vrida på mig, vända, i flera timmar. Tills klockan ringer. 

Iallafall. Hejdå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0