RIKTIGT(!!!) ÖSIGT


SÅ ÖSIGT ATT JAG BESTÄMDE MIG FÖR ATT LÄGGA UPP EN LEENDEGULDBRUNAÖGON-BILD. OCH SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD OCH DET HÅLLER IIIII SIG!! DET ÄR JU HUR NICE SOM HELST ATT VARA UNTOUCHABLE???? ÄLSKAR ATT VARA GLAD!!!!

30/12 07:25 är jag nervös
08:00 har jag bytt tåg  och undrar om det är rätt?
10:00 är jag fortfarande nervös
10:10 har jag nog kissat på mig
10:55 sitter jag förmodligen och gråter
12:30 är jag förmodligen skithungrig....
12:35 har jag börjat äta på personen bredvid
MEN
14:36 är jag världens gladaste människa
Förmodligen gråter jag av lycka
och förmodligen står jag och kramar Arra o vägrar släppa honom.....


Tills han slår mig och säger att jag har blivit fetare sen vi sågs sist :( 
HAHA....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0