NAMNAMANAMNAMA

Har idag avklarat nästsista arbetsdagen denna vecka. Imorgon chöttar jag från 11.30-20 dvs mördarpass. Sen tar jag långledigt till fredag, så jävla GÖÖÖTTTIIITT!!! Hände lite konstiga saker på jobbet idag, kom två tanter i en bil körandes åt fel håll i driveinen helt plötsligt???? Och såg lika chockade ut som jag. Tanter är allt bra söta.

Gick en sväng på ikano iförd trasiga leggings, köpte en fiskburgare på mcd som VAR ÄCKLIG. Usch. Hade värsta tanken om den så var den fan förjävlig. Sen dess har jag varit mätt. Klämt i mig en mars-glass ba för att. Asgoda.

Har inget mer att tillägga. Julafton om töjp exakt 2v då. Så under min långledighet skall jag försöka leta julklappar. Har istortsett baa nästa vecka på mig, sen jobbar jag från 16-22e..... YEEEY LIFE.  Håller alla mina tummar, tår, hårstrån och rumpor för att Arra kommer hem till jul så jag får göra honom glaaa med lite paket WIHO. 

Nu ska jag nog glutta ett greys avsnitt, var så länge sen att jag inte minns alls vart jag var. USHAAA-AAAN.
Påtal om uschaa-an såg jag förresten på bödacamping förut. HUR FAN KAN MAN VILJA CAMPA???? Och hur kan man vilja campa med 10 hundar???? Sjuka människa.

DET FINNS(!!!) en stereotyp för typiska campare..... Tro mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0