lalalalaaaaa

Har förgäves försökt ge er en bild på nuvarande mig. Så illa är det...

Stegrade likt en häst upp imorse när alarmet ringde och travade in till stan som ett föl på sin första vårdag. Tog ut pengar, köpte en modetröja (som jag försökte visa upp) ett linne, ett läppzteft och ansiktsmasket. FRÄSH är vad jag ska bli. Införskaffade mig lite vejn också som jag bör hämta upp imorgon. Så nu är det mesta kirrat inför Norge.

Känner ändå en stress??? Jobbar både imorgon och på torsdag och måste hinna med allt..... Vad är ens allt? Det vet jag inte....

Iallafall så har jag fått saker uträttade idag vilket är skönt. Jobbat lite osv. Fått cash ifrån AFM = richbitch. Life's pitty sweet. Tänkte börja packa lite nu (.....) eller typ klura ut vad jag ska ha med mig... Kan bli intressant. Speciellt när man äger sjukligt många jackor... Så, min väska kommer bestå utav jackor. Och inga underdelar. Lär bli ett intressant nyår. Byxlös och VILLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0