la capital!!


TJENAAAAAAA!!!!

Hemkommen från la capital där jag tillbringat dagen inne på bland annat sturegallerian eftersom jag och min vän är SCHTEEEK!! Fick endast med mig en tshirt och en klänning hem som kanske åker tillbaka, samt två halsbandish. Magen fick sig dock en rejäl dos då den innehåller (eller innehöll HEHEHEHHE BAJS) pizzahut (<3) en brownie med glass, läskeblask och när jag landade i linshöping även lite BK. Hängde med Hassany och Filip på ågis en sväng och firade hans bday. 19. Stort YEEEY.

Gooood day. Borde göra impulsresor lite oftare, man blir så glad. Imorgon ska jag ta sovmorgon och sen kanske det blir julklappshunting, om jag vaknar innan det mörknar dvs... Mycket o-troligt. Men, bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0