juletid å juletid

Inatt har det snöat=lite mer julstämning även om jag hatar snö. Det innebär att jag inte längre kan ha converse utan att frysa ihjäl eller att dom blir blöta, att jag måste ha halsduk och tjockjacka för att inte frysa ihjäl när snön kommer farande mot mig och att det känns som en evighet kvar tills det är vår och sommar.....

Förutom snön så är det en magnifik dag. Ska strax iväg till jobbet och har hunnit laga en ypperligt god maträtt. Not. Har dessutom fått min ena tröjjävel från romwe idag men vart deppig för den var så STOOOOR. Jag drunknade i den så om inte mamma vill ha den blir det retur ända till Kina...... KU UU U U UU L. 

Idag är det förövrigt tvtisdag!!!!
Innebär att jag ska kolla på GG, himym och terranova! WEHOOOOOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0