jag är rätt king

Fyfan. Är psykiskt och fysiskt cputmattad. Har ont i varenda bråkdel av kroppen, om man kan säga så, och vill helst av allt bara lägga mig ner och sova. Har jobbat sen i tisdags och sovit dåligt och håller på att bli sjuk, att avsluta jobbveckan med ett mördarpass när det är LUGNT är som att lägga en halvdöd hamster i hamsterhjulet och förvänta sig att den ska springa.

Jag sprang då fan inte idag. Fick sluta 1h tidigare och det är jag glad över. Annars var det stendött idag. Eller bara segt. Min kropp mår inte bra och behöver vila och det märktes kan jag lova. Dock var min XXL-man på BK idag vilket betyder 3 xxlburgare och sen kommer han tillbaka och säger att han vill värma dom lite till i mikron, så gör man det o sen är han nöjd. Fin är han.

Ska försöka vakna till liv, försöka trycka i mig lite pizza och förmodligen tagga stan. Hade bestämt mig för att ej intaga alkohol denna helg men.... jag är ledig. Kan bli något göttit. Så - klä på maj. Tror ingen vill umgås med mig i detta tillstånd.


Iklädd min uteliggartröja (kan inte låta bli att gå runt i den för att den är så mjuk men ack så ful) fetma hår och ba allmänt torsk på allt. Utseendet är allt, som hanapee skulle sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0