inception

Asså när man jobbar på BK blir man lite mindfuckad, typ som detta. Vi spelar ju samma låtar konstant (typ) dvs hissmusik aka jazz aka helvetesmusik hela tiden. Lugna jävla låtar HELA tiden. Iallafall så finns det EN låt, som är så jävla sjuk. För er som sett Inception så fattar ni var jag snackar om, för er andra så är detta totalt wack... Denna låt låter som en låt jag LÄTT skulle kunna höra i en dröm för att typ vakna upp??? Så varje gång introt kommer så tror jag typ att jag sover??

HAHA det är så sjukt bara. Måste ta reda på vad denna låt heter. Nästa gång springer jag efter telefonen och trackID hur lång kö det än är. Jävla mindfucklåt asså.


Jag och min vapendragare Leo i någon random dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0