ievas polka

Vilken dag. Vaknade vid halv 2 av att Yassan smsade mig, flög upp, gjorde mig iordning och åkte till stan. Låter nu som jag gjorde detta på ca 10min men så var inte fallet vill jag lova. Bosatte oss på chico med thai och mallan, sen kom chubby osv. Satt där i minst 4h och diskuterade allt ifrån bajssex till mitt headset (därav bilden) och sen vart jag och hassanali upphämtade av Lotta.

Efter det är kvällen ett mysterium. Kom hem vid halv 12 efter en tur i tornby, en tur till hjulsbro för att kolla julbelysning, en tur till braskens och ett jagande av volvoraggare. Och efter misslyckande historieberättelser vart jag ytterst utmattad så sitter här och är halvdööö. Sitter och lyssnar på en finsklåt, därav rubriken, i över 1h nu.... Den sätter sig liksom.


DÅÅÅÅ lyfter vi rå!!!!

Kommentarer
Postat av: hassan

hahahahaha you're freaking ugly man..pilotjävel.

2011-12-06 @ 14:30:07
URL: http://alibabascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0