have you changed in the past 2 years?

ÄÄÄÄÄHHH HELL YÄÄÄHH?! Jag har vuxit och krympit(?) om vart annat tycker jag. Tyvärr inte växt på längden. Men jag har lärt mig (och försöker fortfarande lära mig!!) att det som inte dödar stärker, eller what dösent kill ju mejk ju strångerr. Och det är faktiskt sant!

Jag har blivit en fruktansvärt stark och tålig guzz under dessa 2 år. Men samtidigt har jag också stängt ute många känslor och tvingat mig själv att ibland sluta känna. Jomenvisst det kan ju vara bra, men ibland suger det sketamycket!!  

Hur som helst är det väl klart jag har förändrats under 2år. För två år sen gick jag i 2an på gymnasiet. Känns inte ens länge sen men, tiden går så sjukligt snabbt???? Jag är fortfarande den där tjejen som vägrar ta onödig skit och som ALLTID kommer motarbeta andra när jag inte håller med....hehehe... Jobbar varje dag med att försöka acceptera och uppskatta saker. Jag är inte perfekt, kommer inte bli perfekt och VILL INTE vara perfekt. Men att lära mig uppskatta det jag faktiskt ha istället för att sträva efter det jag saknar vill jag KUNNA. WEHOOOO. (ps life is sweet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0