halloj

Har jobbat mig igenom ett 11-19 pass, one more 2 go imörrn då!!! KÖÖTTTAAAA. Är så jävla död så snart är det bedtime. Fastnade framför en sjukt intressant dokumentär om "the iceman" snubben som kötta typ 250pers till döds utan att hans familj visste något. Sjukt ju???

Har iallafall jobbat idag. Sen begav jag mig direkt efter workish till fam Westerlund/Gustafsson för julmat och paketspelet. Kammade hem hörlurar, en trisslott utan vinst, ett phc(?)schampoo och ett hjärta YEEY. 

Ytterst trevlig kväll. Imorgon ska jag bita ihop, på måndag kan jag sova ut EFTER jobbet. Bara fyra jobbdagar kvar innan jul. Sen bara tre pass till. Sen NORGEEEE WÖÖÖWÖÖ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0