gratis juleklappar små baaarn!!

Slutade jobbet vid 3 igår, tog en tur i Lottas bil och var nära på att 1) köra in i en annan bil 2) köra ihjäl en tant med rullator och 3) dö själva. Spännande.... 

Därefter åkte jag hem, åkte till ikano en superkortis med mamma, hitta ett par jeans som vi slog in och ska ge mig i julklapp och åkte återigen hem. SEN åkte jag återigen iväg. Återigen. Beslutade mig för att våldgästa Vickan och Hassanabo i stan. Bilder nedan beskriver kvällen.


Så fina bilder. Hängde på stora torget efter en liten tripp till BK och vi kände oss som 14 igen. Tardsen klättrade upp i granen på stora torget och sen upptäckte vi kvällens bästa(!!!!) DET FANNS JULKLAPPAR HÄNGANDES RUNT GRANEN!?!??!?! Så vi spenderade tiden med att öppna alla och få jonas gardellböcker, VHSfilmer, killbill på dvd, bratz, halsband och klipsörhängen hahahaha.

Sjukaste på länge.

Kommentarer
Postat av: HASSE

läseru boken elle???

2011-12-21 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0