goooood daaay!!!!

Riktigt bra dag. Har jobbat och varit vetandes om att detta var mitt sista pass fram tills den 27e = långledigt. Sen åkte jag en sväng till stan och köpte trosor, tobak till min älskade och en asbra scrub från lush!!! Skulle köpa julklappar men blev mest saker till mig hehehe.....

Iallafall så åkte jag så småning om hem. Sen till ikano. Och sen hem till faliiikorven. Nu sitter jag här och är ytterst nöjd över livet och är sjukt sugen på TACOS!!!! Så imorgon vill jag ha tacos. Såhär innan jul. Blir göddigt.

För övrigt är jag rätt glad idag. Om typ nio dagar är jag just nu med Arvid och det gör att mitt liv flyter på rätt bra. Goals. Kommer spricka av glädje på tåget dit. Har även räknat ut att det inte är jag som kommer ta mest plats utan min packning......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0